יוסי דייטש יתמודד לראשות עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל

איתי גדסי No Comments on יוסי דייטש יתמודד לראשות עיריית ירושלים מטעם אגודת ישראל

חברי המזכירות הטילו על יוסי דייטש את האחריות לפעול לאחדות מלאה בקרב שומרי התורה והמצוות בירושלים • דייטש: "הצלחנו להתאחד בבית פנימה, וכעת פנינו מועדות לאחדות מלאה עם כלל הציבורים".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מזכירות אגודת ישראל התכנסה הערב לישיבת היערכות מיוחדת לבחירות בעיר ולאחר דיון והצבעה, הכריזה על סגן ראש העיר יוסי דייטש כמועמדה באופן פורמלי לראשות העיר ירושלים. חברי המזכירות אף הסמיכו את דייטש לנהל משא ומתן עם קהלים נוספים, תוך חתירה לאחדות מלאה עם כל הקהלים השונים בעיר. קודם  כינוס הישיבה ביקרו סגני השרים יעקב ליצמן ומאיר פרוש יחד עם דייטש בבתיהם של האדמו"רים חברי מועצת גדולי התורה וקיבלו את ברכתם.

יו"ר מרכז אגודת ישראל בירושלים, סגן שר החינוך מאיר פרוש אמר במהלך הישיבה כי "ברורה המציאות לפיה אגודת ישראל לבדה אינה יכולה לגייס את מירב הקולות. עלינו לפעול בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם סיעת 'דגל התורה', כפי שהלכנו יחדיו למערכות הבחירות כבר כמעט שלושים שנה בירושלים, בבני ברק ובכנסת. אני בטוח שגם הפעם נגיע להסכמה מלאה וכחטיבה אחת נגייס את תמיכתם של כל הציבורים שומרי התורה והמצוות בעיר".

המועמד יוסי דייטש אמר לאחר היבחרו פה אחד: "אני מודה לחברי על התמיכה בי. שיתוף הפעולה של סגני השרים ליצמן ופרוש והביקורים שערכנו אתמול יחדיו אצל חברי מועצת גדולי התורה, היכו גלים והביאו לאווירה של אחדות, שהציבור החרדי צמא לו כל כך. אני יוצא מכאן בקריאה לשותפינו הטבעיים דגל התורה להתאחד ולהתלכד איתנו יחד ולהביא ציבורים וקהלים נוספים. הערב אני רואה את פני הנוכחים כאן, אלו פנים של אנשים שאוהבים, שבאמת רוצים דבר אחד, רוצים לראות בטוב ירושלים".



0 תגובות